Hoe werkt het voor het bedrijf?
- Download het formulier. Per mutatie gebruikt u één formulier!
- Vul de gewenste mutatiegegevens zorgvuldig in. Belangrijk is dat een bevoegde functionaris het formulier invult.
- Verzend vervolgens dit ingevulde bestand voor beoordeling naar de (relevante) beoordelende instantie; bij voorkeur per e-mail.
Let op! Het formulier wordt alleen in behandeling genomen als hierop het akkoord van de beoordelende instantie is opgenomen!
Hoe werkt het voor de beoordelende instantie?
- Beoordeel het mutatieverzoek en vul alle velden zo volledig mogelijk in.
- Koppel in elk geval de uitkomst van het verzoek terug aan het bedrijf.
- Verzend, indien u akkoord gaat met de voorgestelde wijziging(en), dit ingevulde bestand met uw akkoord naar de e-MJV-helpdesk.
Wat doet vervolgens de e-MJV-helpdesk?
- Ontvangst en registratie van het mutatieformulier door de helpdesk.
- Vervolgens controleert de helpdesk het mutatieformulier op volledigheid (zoals de aanwezigheid van het akkoord van de beoordelende instantie).
- Indien het formulier volledig en juist is, zet de helpdesk het mutatieverzoek met formulier door naar de functioneel beheerder van het e-MJV voor beoordeling en verwerking in de e-MJV-database.
- Na bevestiging van de verwerking volgt een terugkoppeling aan het bedrijf en de beoordelende instantie.
- Optioneel: doorlevering van wijzigingen aan de belanghebbende partijen (afnemers in het kader van (Europese) rapportageverplichtingen).